سیر تا پیاز همه چی
بیاین همه ی مطلب و عکس هارو ببینین اگه بد بود هرچیخواستین بهم بگین
درباره وبلاگ


به وبلاگ من و نیلو خوش آمدید



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 10621
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


موضوعات
عکس
عکس ماشین
لاو
بازیگر
خنده دار
کارت پستال
تصویر زمینه برای گوشی و...
گل
عکس های از بوسه زدن ها
حرکتی
نی نی
عکس هایی از justin و selena
عکس هایی از قهرمانی اسپانیا
وقتی سلنا گمز عصبانی میشود
کایلا زیباترین دختر کچل جهان برگزیده شد
ترفند
یاهو مسنجر
ویندوز 7 و XP
بازی ها
مخ زنی پسرا ببینن
معرفی سایت
برای گوشی های اندروید
آب و هوا
عکس
چت روم
بیگرافی
ساسی مانکن
آزاده نامداری
EZEL
هومن خلعت بری
مطالب خنده دار
فرق بین خوابگاه پسران و دختران
دختر یعنی؟؟؟
5سوال که مردها نباید از زناشون بپرسن
مطالب جالب درباره ی آقایان
مطالب جالب درباره ی خانم ها
سیستم عامل جدید ایرانیان (طنز)
نامه خنده دار لیلی و مجنون
هفت نقطه از بدن آقایون كه خانومها به آن توجه میكنند
محض خنده بیا تو ضرر نداره
مهندس ایرانی (باحاله)
عجیب ترین نوع های خواسته گاری
مراحل زندگی یک پسر
تیکه های کوتاه برای رفیق های با مرام
اس ام اس و مطالب طنز
اگر در دستشویی گیر کنید... (بمب خنده)
جک های گرونی(باحال)
سوتی هایی از خودمون
S M S
عشقولانه
خنده دار
سرکاری
اخبار داغ و متفرقه
حکم شلاق برای گلزار
7 شیوه برای این که چهره ای زیبا و جذاب داشته باشيد
قصر جاستین و سلنا
بهترین تماشگران یورو2012
عجیب ترین رستوران های جهان
نقاشی هنرمندان فقط با یک مداد
10 شعبده باز برتر جهان.1ایرانی هم هست
شعر
عاشقانه+عکس

نويسندگان
Ehsan Masumi

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : Ehsan Masumi

از: farsedu.com آيا دوست داريد به طور مثال بدون داشتن هيچ چيزي بفهميد چه كساني با چه ID هايي پشت سيستم شما به اينترنت وصل شده اند يا از اون جالب تر با چه كساني چت كرده اند!!! خب از منوي Start گزينه Run را انتخاب كنيد سپس تايپ كنيد Regedit پس از باز شدن پنجره ويرايشگر ريجستري به كليد زير برويد : HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\profiles خب چي ميبينيد؟ ليست يك سري ID كه 100% ID شما هم در بين آنها مي باشد ، بله به همين راحتي ليست تمام ID هايي كه در ياهو وصل شده اند اينجا ليست شده است خب براي اينكه بفهميم كه يك ID خاص با چه كسي چت داشته است به طور مثال من ID خودم را باز مي كنم HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\profiles\ramin_jon\IMVironments\Recent خب در پنجره مقادير مشاهده مي كنيد كه ID فردي كه با آن چت كرده ايد و اي دي خود شما قرار دارد. به طور مثال اينجا من با YahooHelper چت كردم : YahooHelper;ramin_jon به همين راحتي ميتوانيد يكي ديگر از ID هايي رو كه توي سيستم شما كانكت شده و با كسي چت كرده است را در بياريد.

 

 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : Ehsan Masumi

براي عوض کردن رمز عبورمراحل زير را انجام مي دهيم: 1-رفتن به سايت اصلي ياهو http://www.yahoo.com/ 2-به سايت ياهو وارد مي شويم در سمت چپ اين سايت لينکهايي به رنگ آبي وجود دارد روي کلمه My yahoo کليک مي کنيم. 3-بعد از اينکه وارد اين صفحه شديم در قسمت چپ صفحه ID و Password فعلي را وارد ميکنيم و بر روي sing in کليک مي کنيم 4- در بالاي صفحه اي که مي آيد روي گزينه Account Info کليک مي کني

*به پیشرفت وب لاگ ما با نظر دادناتون کمک کنید*

 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : Ehsan Masumi

اگه يه كم حواستون جمع باشه هيچ وقت آي دي تونو از دست نميديد اونم خيلي ساده است و اگه ايديتون هك شده ميتونيد همين حالا پسوردشو پيدا كنيد كه بستگي به حواس جمعي خودتون داره همان طور كه ميدونيد در هنگام گرفتن اي دي از شما سوالاتي ميشه از جمله zip code secret guestion country و تاريخ تولد حالا اگه شما موقع ثبت نام اينارو يادتون بمونه اگه حتي كسي پسوردتونو پيدا كنه و عوض كنه شما كافيه به mail.yahoo.com بريد و روي forget password كليك كنيد كه همون سوالاتي كه در بالا به اونا اشاره شد ازتون ميپرسه جواب بديد بعد خود ياهوو پسورد ايدي شما رو عوض ميكنه و پسورد جديدي بهتون ميده

نظر یادتون نره

 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 14:44 :: نويسنده : Ehsan Masumi

در برنامه یاهو مسنجر این امكان وجود دارد كه ظاهر آن را به دلخواه خود تغییر دهید. این تغییرات می تواند شامل شكل دكمه ها، ظاهر پنجره و نقش زمینه آن نیز بشود. جهت انتخاب یك تصویر به عنوان Background برای یاهو مسنجر (جایی كه اسامی دوستانتان قرار گرفته است)، ابتدا تصویر مورد نظر را انتخاب كرده و قالب آن را به BMP تغییر دهید (بدین منظور می توانید از برنامه های گرافیكی استفاده كنید). فایل مورد نظر را در جایی كه یاهو مسنجر را نصب كرده اید و در شاخه Custom از شاخه Skin كپی كنید (به عنوان مثال: C:Program filesYahoo|MessengerSkinsCustoms). در صورتی كه پیغامی مبنی بر بازنویسی این فایل بر روی صفحه نمایش ظاهر شد به انتخاب دكمه Yes به آن پاسخ مثبت دهید. سپس به اینترنت متصل شده و پس از اجرای برنامه یاهو مسنجر از منوی Login بر روی گزینه Privacy Settings كلیك كنید. در پنجره ای كه ظاهر خواهد شد از ناحیه سمت چپ بر روی Prefrence كلیك كرده و از ناحیه سمت راست از كادر مقابل Current Theme گزینه Custom را انتخاب كند. با كلیك بر روی دكمه OK تصویر انتخاب شده به عنوان زمینه برنامه یاهو مسنجر منظور خواهد شد. دقت كنید در صورتی كه یك تصویر تیره را به عنوان زمینه انتخاب كنید برای دیدن اسامی دوستانتان با مشكل مواجه خواهید شد.

نظر بدین

 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : Ehsan Masumi


اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است. بدین منظور: نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید. از منوی Messenger به Preferences بروید. در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید. اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید. حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید. در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید. دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود. اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد ، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar ، پیام او را بخوانید. دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید ، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.

 
یک شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, :: 14:28 :: نويسنده : Ehsan Masumi

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید! برای اینکار: مرورگر اینترنتی خود را اجرا کنید: سپس آدرس زیر را در نوار آدرس وارد کنید: http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=majid در آدرس بالا ، در انتهای آن به جای عبارت majid در جلوی علامت مساوی ، بایستی عبارتی که دوست دارید به تصویر تبدیل شود را وارد کنید. سپس Enter بزنید تا متن خود را به شکل تصویری مشاهده کنید.

***نظر یادتون نره***

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد